Przełożyłyśmy całe nasze doświadczenie na autorski system prowadzenia projektów z twórcami i markami. Opracowałyśmy metodologię i wzorcową ścieżkę współpracy na linii influencer - marka w oparciu o najlepsze praktyki, cele i potrzeby obu stron. Jest to metodologia, która diagnozuje problemy i uszczelnia wszystkie etapy kampanii influencer marketingowej tak, by osiągać maksymalną efektywność i satysfakcję z projektu dla każdej ze stron.
Wspieramy marki w przemyślany i kompleksowy sposób. Od kreatywnej koncepcji aktywacji, przez research influencerów i wsparcie merytoryczne, po raportowanie i analizę wyników. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie i elastycznie, koncentrując się na potrzebach i celach biznesowych marki.
Marketingiem internetowym zajmuje się od 2011 roku. Prowadziłam kompleksowe działania zarówno po stronie agencji jak i marek. Specjalizuje się w strategiach i kampaniach influencer marketingowych. Współpracowałam z markami
z wielu różnych sektorów. Zrealizowałam dziesiątki kampanii
i setki projektów z twórcami. W In Bloom odpowiadam przede wszystkim za merytoryczne, biznesowe i kreatywne wsparcie twórców oraz marki.
Od początku swojej drogi zawodowej jestem związana i w pełni poświęcona prowadzeniu projektów z zakresu influencer marketingu. Doświadczenie w tej dziedzinie zdobyłam realizując dziesiątki kampanii dla dużych marek modowych. Miałam okazję prowadzić działania z wieloma twórcami. W swojej pracy skupiam się na tworzeniu i rozwijaniu owocnych i długotrwałych relacji z Twórcami oraz markami.